Stall Hällekila

Cherish the little things.

En oviktig parantes

Kategori: Prylar

Idag fick jag det sista(?) av mina efterlängtade prylar. Tränset!
Förväntansfull som tusan, men när jag öppnar paketet så är det inga tyglar med!!
Visste inte om jag skulle skratta eller gråta så jag skickade iväg ett argt sms till Lisa, hon brukar hjälpa till att bli arg med mig så det kändes bra med medhåll :)
Anyway, gick in på hemsidan och läste ifall de hade gjort fel men de va ju mitt fel. Vems annars?
De hade inte skrivit att det ingick några tyglar men det tog jag för givet när inte annat står. TYGLAR INGÅR EJ. Typ? 
Nu har jag i alla fall beställt matchande tyglar så de kommer nästa vecka. Be prepered på vackra bilder!
Oj vad snygg hon kommer bli!

Over and Out

/Jennie

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Nu har väl ändå det kritiska ögat vaknat fortsättningsvis?

    Och ett träns till skadar väl ändå inte. Alltid kul med variation. :)

    2009-11-23 | 08:27:30

Kommentera inlägget här: