Stall Hällekila

Cherish the little things.

Spökhoppet

Kategori: Allmänt



Så där ja. Nu kan den sugna anmäla sig till ridklubben.
Hade inget att göra så jag snickrade ihop en affisch till kombon KM & Spökhoppet på ridklubben. Var så god. Säg till om ni vill ha den :)

Jag vet att jag inte är ensam om att tycka att ridklubben är otroligt stelbent när det kommer till både den grafiska profilen, färger och hur man marknadsför sig rent generellt…

Tänk vad mycket roligt man hade kunnat göra, för lite pengar till och med.
Om den som är ansvarig för hinderparken för ridklubben läser detta: kontakta mig. Jag betalar lätt pengar för att få i alla fall ett roligt hinder till hinderparken. Vi talade om detta i somras, och vi på Stall Hällekila har en helt strålande idé på hur vi kan ha ett hinder. Så ring mig bara. Gör det.

Dessutom så kan jag lätt räkna upp några till som säkert skulle kunna lägga några frassar på att synas. Jag har bara ett villkor. Jag ska designa hindret själv och det får bara användas vid tävlingar med ett anmälningstal av utomstående klubbar och ryttare på minst 70%.

Vi är på.

/Lisa

Kommentarer

  • Petra säger:

    Hej

    Tyvärr har vi ingen som är ansvarig för hinderparken på ridklubben, därav det lite tråkiga utseendet... Men när du skriver att du vill göra hinder så kan jag ta på mej den rollen, för nya hinder behöver vi... Satt faktiskt förrut och funderade på vad min arbetsplats kan sponsra med för roligt hinder. Du får fria händer att designa och bara klubbens ekipage får tjuvträna innan tävling så är det ok också:). Förrut hade vi en hinderpark för tävling och en för träning, det är väl målet igen förhoppningsvis. Ge mig ditt nummer eller ring mig, Jennie har mitt nummer.

    MVH Petra

    2009-11-23 | 22:27:47
    Bloggadress: http://www.storemyr.se
  • Kenth säger:

    Gud vilket bra förslag du kommer med Lisa. Jag hänger på med mitt stöd och engagemang. Detta har vi väntat på i klubben att någon tar tag i saker. Tack. / Kenth

    2009-11-24 | 08:20:47
  • Marianne säger:

    Men nu har vi separerat KM och Spökhoppet, kan du göra om designen så kan jag lägga in den på klubbens hemsida, ett mail till mig och ni kan få in nästan vad som helst där. (viss censur förekommer)

    Spökhoppet 6 dec, KM dressyr 12dec (Stuteri Light utmanar er, 2 deltagare från oss, hur många från er?)

    KM hoppning 19 dec.

    2009-11-25 | 17:44:56
    Bloggadress: http://lysegard.blogg.se/
  • Marianne säger:

    Men nu har vi separerat KM och Spökhoppet, kan du göra om designen så kan jag lägga in den på klubbens hemsida, ett mail till mig och ni kan få in nästan vad som helst där. (viss censur förekommer)

    Spökhoppet 6 dec, KM dressyr 12dec (Har ni anmält er?)

    KM hoppning 19 dec.

    2009-11-25 | 17:49:19
    Bloggadress: http://lysegard.blogg.se/
  • Marianne säger:

    Men nu har vi separerat KM och Spökhoppet, kan du göra om designen så kan jag lägga in den på klubbens hemsida, ett mail till mig och ni kan få in nästan vad som helst där. (viss censur förekommer)

    Spökhoppet 6 dec, KM dressyr 12dec (Stuteri Light utmanar er, 2 deltagare från oss, hur många från er?)

    KM hoppning 19 dec.

    2009-11-25 | 21:15:36
    Bloggadress: http://lysegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här: