Stall Hällekila

Cherish the little things.

First time for everything…

Kategori: Tävling


Jag borde inte vara den som skriver om tävlingen, det överlåter jag till darling-jennie. Men jag hittade lite bilder från tävlingen från Petra Pousar här. Lite bilder finns även på Jennie och Pan-Ti.

Vi själva hade glömt kameran, men hur jag än skulle göra så hade jag aldrig fått lika fina bilder som Petra. Jag fattar inte hur hon gör. Hon verkar få alla bilder perfekta i avstampet som hästen gör. När jag fotar så blir det alltid för sent. Det vill säga när hästen redan är över och på väg ner i språnget...

Jag ger tävlingspinnen vidare till Jennie vars far är grym på att fota hästar också. Han fick en bild på Jennie när hon hade rosett och allt.

Punka på bilen också. Vad är oddsen?
Trots punka var det en rolig dag, inte minst i bilen på väg hem!

/Lisa

Kommentarer

  • Jennie säger:

    I said sh, sh, sh, sha, sha, shame on you... ;) kul som FAN:) Tack för en underbar dag girls:) trots punkan och minnesluckan:)

    2009-10-24 | 22:33:30
  • Lisa säger:

    Tack själv. Är jag inte på fotograferingen med modekungen så ska jag göra mitt bästa för att följa med till Stenungsund :) Hoppas att sis gör detsamma, för utan henne blir det ingen andrastämma!

    2009-10-24 | 22:47:35
  • Kenth säger:

    Hallo Ulrika, eftersom jag mist en tupp och några hönor, tänkte jag höra med dig om du har en tupp och en höna att sälja till mig, jag betalar bra!

    2009-10-25 | 18:48:58
  • Ulle säger:

    En ungtupp kan du få, kan nog offra en svart höna också.. :-) Säg bara när så jag vet när jag ska hålla dom inne.

    2009-10-25 | 20:19:15
  • Jennie säger:

    En tupp & en höna kostar dig en ridlektion !!! ;)

    haha!

    2009-10-25 | 20:31:02
  • Lisa säger:

    Klart att det kostar en lektion. Kanske en lektion per höna och en lektion per tupp till och med :)

    2009-10-25 | 20:47:54
  • Ulle säger:

    Haha!

    Ok, priset verkar vara satt. :-) Då Fixar nog Jennie hemleverans till dig Kenth, så du slipper köra hit och hämta dom... :-)

    2009-10-26 | 08:00:09

Kommentera inlägget här: