Stall Hällekila

Cherish the little things.

Systrarna freak

Kategori: Allmänt



Den här fina bilden pryder nu vår kollagevägg i stallet. Nu går det aldrig att vara på dåligt humör när man är i stallet längre i alla fall. Och skulle man vara det är det bara att titta på bilden och då tror jag inte att man kan göra annat än att skratta. Ser ut som två hundrafemtioåriga tanter som gått på syra hela livet och fortfarande tycker att livet leker.

Det blev att hala fram mobilen och fota med. Jag hade inte ens kraften att plocka fram den vanliga kameran. Skrattet tog all kraft jag hade.

Ska sägas att bilden togs på en liten kräftskiva i miniformat i somras när vi var i Grebbestad med systrarna Josefsson. Bilden talar ju för att vi knappast hade tråkigt...

/Lisa

Kommentarer

  • Ulle säger:

    Hihihi...

    2009-09-17 | 13:54:21
  • Maja säger:

    haha. ulle är galen! ska ta något på dig snart..leka papparazzi.

    2009-09-17 | 14:11:42
  • Ulle säger:

    Hahaha! Ser dg framför mig när du smyger runt husknuten hemma i kamoflagekläder...

    2009-09-17 | 15:26:37
  • Jennie säger:

    Jag tycker ni är fina

    2009-09-17 | 17:31:04
    Bloggadress: http://josefssonjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: