Stall Hällekila

Cherish the little things.

Gummimatta

Kategori: Stallet och gården


Jag har letat efter en gummimatta som inte kostar hela min förmögenhet. Och ni tror jag att jag har hittat en. I Göteborg.
Columbus får skav av betonggolvet när han står (ligger) inne. Så med en sådan här kan det med största sannolikhet bli bättre. Hasskydd har inte fungerat och dessutom så är gummimattan ett ganska ekonomiskt alternativ för att den även minskar spånåtgången. Två flugor i en smäll.

Det enda jag undrar är om den blir hal. Det är ju inte så roligt om det kommer kiss på den och sedan är det ishalka i boxen efteråt. Den på bilden ser nämligen inte ut som att den är räfflad.
Någon som vet?

Gummimatta lämplig till stallmiljöer, golv och väggar.
Bredd ca 100 cm tjocklek 12 m.m
100 kr/meter

/Lisa

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Man märker tydligt när Lisa är tillbaka från semestern :D Bloggen får liv igen och tillbaka kommer alla shoppinginläggen! Men jag gillar det Lisa :)

    2010-08-26 | 22:15:11

Kommentera inlägget här: