Stall Hällekila

Cherish the little things.

It's a beutiful day!

Kategori: Pan-Ti Z



Isn't it!?


 


     

   


   
  

  
                  



Idag var jag och hälsade på Pantitanten i Uddevalla! Hon blev såklart strålande glad och kom till mig i full galopp!
Inte riktigt, men hon stod i alla fall vid insläppet och hälsade på mig, hon tog glatt emot morötterna som jag hade köpt till henne :) Fick dela morötterna broderligt för som ni ser går det några hästar tillsammans och Hugo (Den första bruna hästen med stjärn) ville inte riktigt dela med sig av de goda! Han följde efter mig och så fort jag försökte ta kort buffade han bort kameran :) Irriterande men ack så söt!

Försökte ta några kort på unghästarna som busade i skogen, de sprang fram och tillbaka och stegrade sig mot varandra. En treåring och en sexåring så de va fulla i bus!
Det va Panti, Hugo och Rocky som var vuxna och mer förståndiga, översatt, de visste vart godiset fanns :)

I vilket fall, helt underbar dag!

/Jennie

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Åh vad härligt! Önskar att fler hästar hos oss kunde bråka lite på låtsas :) Det ser så härligt ut!

    2010-02-26 | 10:36:21

Kommentera inlägget här: