Stall Hällekila

Cherish the little things.

Remember me?

Kategori: Allmänt

Goddag gänget!
Även fast jag är hästlös så blir inte hällekila av med mig! Jag har inget intressant att skriva om men jag kan berätta att idag har jag och Elsa varit ute i de underbara vintervädret! Vi har promenerat lite på gullmarn, lite läskigt va de när jag visste att jag brukar bada där, visste exakt hur djupt de va där jag gick!

 

Så här ser jag ut, 20 dagar efter operation, svullnaden har gått ner väldigt mycket men det känns som att de verkligen är hamsterkinder nu.. 
Återbesöket om 1½ vecka avslöjar om jag får äta igen och egentligen om jag får börja rida igen men nästa torsdag har de gått fyra veckor och då fick jag anstränga mig igen, översatt, UPP PÅ HÄSTRYGGEN!

Och lite annan of the record information, jag ska tävla Zäta i bohuscupen dressyr. Kommer nog bli mycket intressant, han är som en planka, och jag överdriver inte! Mer info om detta kommer!

Hadé himla gott allesammans :)

over and out
/Jennie

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gullunge.

    2010-02-18 | 16:55:07

Kommentera inlägget här: