Stall Hällekila

Cherish the little things.

Bildkalas!

Kategori: Allmänt

Underbart väder idag och jag skulle rida Sally, vågade även sno pappas kamera så här kommer en hel drös med bilder på hästarna!

Först bilder på den legendariska backen!
    
Den är en riktig utmaning, även när man promenerar! Tungan rätt i mun annars hamnar man på rumpan..



       

      

    

     

     

    
 
   
  
       
 
 
Så, en massa bilder.. Mer eller mindre bra! Bambi var den hästen som visade mest action därför mest bilder på henne, roligare att ta kort då :) Sally tyckte det räckte att galoppera ett varv..

Enjoy!
/Jennie

Kommentarer

  • Ulle säger:

    Snabb du va på å få ut bilderna. Fina..

    2010-03-04 | 17:41:59
  • Lisa säger:

    Åh vad kul med lite sol på bilderna också. Bambi likes to show off!

    2010-03-04 | 18:01:32
  • Jennie säger:

    Visst ser det härligt ut :) Är riktigt stolt över mig själv (eller kameran)

    Bambi älskar att visa upp sig, en riktig diva!

    2010-03-04 | 19:01:23
  • Maja säger:

    Jag undrar om det är kamerans fel eller jennies, när halva hästar kommer med på bild ;)

    2010-03-06 | 14:16:35
  • Jennie säger:

    Jag tycker faktiskt det ger en annan bild när inte hela hästen är med, som om det går fort som fan t.ex. Också för att jag inte hann med att ta kort på hela hästarna ;)

    2010-03-06 | 18:14:10
  • Ulle säger:

    Wow! E Sally så snabb så du inte hinner få med henne? :-)

    2010-03-07 | 11:07:22

Kommentera inlägget här: