Stall Hällekila

Cherish the little things.

Tullstorp

Kategori: Allmänt

Idag var Jag, Lisa, Maja, Emma och Daniel iväg till skåneland!
Det var en mycket trevlig utflykt och en kul upplevelse!
Fick se stallar och hästar på nära håll! Nu kan jag skryta med att jag har klappat Briar ;) Den hästen är lugnet själv!

Här kommer lite bilder!












En blandad kompott, Briar hade mest folk utanför boxen men han tröttnade aldrig på uppmärksamheten!
Den var en fyraårig hingst som fick fnatt utanför ridhuset, fick lite kort på honom i alla fall :)
Fick inte så många bilder från hästarna i ridhuset då det var fullt med folk framför mig.. 
Det ridhuset hade väl vart något att ha här ute i Lyse :)? Otroligt fint! 

/Jennie

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Åh vad du är snabb med att få upp bilderna. Saknar korven och ölen bara ;D

    Tack för en toppendag!

    Får se om Danny kan skicka lite bilder också.

    2010-03-22 | 08:30:38
  • Jimmy säger:

    Klart vi ska ha ett sånt ridhus här!



    Er nya hyra är.. hmm.. mitt telefonnummer, faktiskt.. =)

    2010-03-22 | 11:34:03
  • Lisa säger:

    Deal!

    Förutsätter att underhåll igår också, en ny hinderpark samt dressyrstaket :D

    2010-03-22 | 11:43:28
  • Ulle säger:

    Fast vi måste nog riva huset å stallet först då för att få plats med det på vår lilla tomt...

    2010-03-22 | 13:48:39
  • Lisa säger:

    Ni kan ju alltid bo i stallet :D Bebisen kan säkert sova i en krubba, som lilla jesusbarnet...

    2010-03-22 | 14:11:49
  • Ulle säger:

    Ja i ett sånt stall kan ju självaste prinsessan bo så det hade nog funkat..

    2010-03-22 | 15:20:53
  • Jennie säger:

    Tycker inte vi ska jämföra Dannys bilder med mina.. haha

    2010-03-22 | 19:59:12

Kommentera inlägget här: