Stall Hällekila

Cherish the little things.

Snart smäller det!

Kategori: Allmänt



Titta vad jag fick på posten idag, en inbjudan till ryttarfesten. Ska bli så himla kul!

Äntligen kan vi börja räkna dagarna på riktigt till Göteborg Horse Show 2011. Allt händer i Göteborg mellan den 24-27 februari.
Många förseställningar har redan sålt slut så jag hoppas på fantastiskt mycket publik och shopping så klart.

Här kan du läsa mer om hela eventet. Lotterihästen är ett sto i år som heter Fay och är efter Figaro R. Läs mer om hästen och de andra vinsterna på GHS hemsida.

PS. Håll lite extra utkik på prisutdelaren/prisutdelarna under den internationella hoppningen 1.40 på torsdagskvällen samt den internationella hoppningen 1.55 på lördagen.

/Lisa

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Fan vad roligt Lisa!

    Är inte ett dugg avundsjuk :)

    2011-02-02 | 15:38:25
  • Maja säger:

    Inte jag heller Jennie :) jag ska skrika på dig Lisa uppe från läktaren. Kom igen Lisa, kom igen, klapp klapp!

    2011-02-03 | 22:27:16
  • Jennie säger:

    Hahahaha! Underbart Maja!!! Tyvärr är jag där på fredagen så jag får ju inte se Lisa.. Men jag kan ropa Vi vill se Lisa, vi vill se Lisa etc etc :D

    2011-02-03 | 23:13:48

Kommentera inlägget här: