Stall Hällekila

Cherish the little things.

Tömkörning

Kategori: Träning

Idag kom Marianne upp till berget och hade tömkörningskurs med mig och Puman.
Gick hur bra som helst, jag fick ju med testa och det gäller att hänga med i svängarna men oj vad kul det va :)
Mot slutet arbetade hon på riktigt fint med rygg och bakben så nu ska jag investera i tömmar och senare en riktig gjord.
Tog några bilder men jag var tvungen att lyssna och lära samtidigt så det blev inte så många :)
Hennes nya pannband som jag beställde från kyro.blogg.se fick invigas idag också! Blev tyvärr inga bra porträttbilder där heller men det kommer mer :)

/Jennie

Kommentarer

  • Ulle säger:

    Fint det ser ut. :)

    2011-05-20 | 14:59:52
  • Malin säger:

    Gud va snyggt det blev :) Är de ok om jag lånar lite bilder och lägger upp på min blogg?

    2011-05-23 | 16:07:54
    Bloggadress: http://kyro.blogg.se/
  • Jennie säger:

    Javisst blev det snyggt! Är supernöjd med det! Jag hade tänkt försöka få bättre bilder då jag inte tycker jag ger pannbandet en ärlig chans ;) Men om du vill ha bilder nu får du gärna ta dem!

    2011-05-24 | 09:51:36

Kommentera inlägget här: