Stall Hällekila

Cherish the little things.

En liten uppdatering

Kategori: Puman

Jag & Puman är iväg och tävlar endel. Vi kämpar i LA just nu. Jag försöker få henne lite stadigare i formen och lite mer på bakbenen just nu. Vi ligger runt 60% varje start så vi går finslipa på detaljer för att plocka lite mer poäng :)
Här är en bild från igår, jag är tacksam över mina fina djur som är så snälla så jag kan åka helt själv på tävling! 
Båda sköter sig exemplariskt på plats :)!

Emmett blev populär inne i cafeterian bland folket och en liten kille satt i säkert 20-30 min och bara klappade honom. Han älskar barn så det är så kul att se hur snäll han är!

Till helgen är det sista tävlingen för säsongen, 2 dagar (LA:3) på klubben så jag lär nog bo där ;)



/Jennie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: