Stall Hällekila

Cherish the little things.

Klickat hem

Kategori: Prylar

Lagom till Columbus igångsättning har jag har klickat hem ett handflätat pannband. Superfint tycker jag.

Finns mer dyra varianter från Equipe som kostar mellan 1 500-2 000 frassar.
Men det här var billigare. Det är en tjej i Skåne som gör dem. Hand made. Men får själv välja om man vill ha två eller tre färger samt bestämma vilka färger man vill ha.

Jag tog ett i brunt, beige och guld.

Hoppas att det kommer på posten idag eller imorgon.
Nu är det lite old school som gäller på prylfronten har jag sett. And I like it.

Håll utkik efter liknande pannband på EuroHorse i februari så ska du se att jag har rätt. Det kommer bli hett hett hett.

/Lisa

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Tror dig, kommer nog bli en liten trend.

    Men jag håller mig till mitt strassband. För ett tag i alla fall ;)

    2011-01-17 | 14:45:08

Kommentera inlägget här: