Stall Hällekila

Cherish the little things.

Hoppträning

Kategori: Träning

Idag var det hoppträning för Kentha på Stuteri Light a.k.a. Lyse Gård
Fyra stycken va vi varav tre Stall Hällekilare. Kul :)
Alltså: Josefin på Sally, Ellen på Bambi, Sofia på Vilja och jag (Jennie) på Panti.
Pappa va där och tog kort men tyvärr blev det mörkt för snabbt så bilderna är suddiga, men ut kommer de ändå!

Det gick bra för hela gänget tycker jag. 
Sally rullar på och gör det som hon blir tillsagd att göra, inga dumheter emellan.. Om Jossan inte smäller till henne med spöt såklart ;) Då sparkar hon med fortsätter lika snabbt med det hon skulle göra..
Bambi och Ellen rider bra tillsammans, som alltid! Vet inte vad jag ska skriva mer.? :)
Alltid lika kul att se Vilja & Sofia hoppa tycker jag, Vilja är ju tränad mest dressyr så hon är så lydig och hoppar snällt om Sofia är på henne :)
Första hoppträningen för mig & Panti. Hon blev mest svettig under uppvärmningen för vi skulle rida öppnor och det va ingen höjdare tyckte hon. Får träna på det :) ! Hoppningen gick väldigt bra och jag tror detta kommer funka kanoners!


Jossan & Sally - Avslutade med att klara en "bana" på ungefär 1m


Ellen & Bambi - avslutade med att klara en "bana" på 1m (1.10 kanske?)


Sofia & Vilja - Vet faktiskt inte va de hoppade i slutet.. 1m - 1.10 kanske..


Jag & Panti - klarade av en "bana" på 1.10 kanske och hoppade ett sista hinder som låg på 1.30-1.40?

/Jennie

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Grymt sa Bill! Det är alltid lika kul att titta på :)

    2009-10-19 | 22:00:12
  • Anonym säger:

    Ha ha ha! Ner med hälen Jossan :)

    2009-10-21 | 08:21:05
  • ellen säger:

    haha, exakt jossan, ner med hälen! ;)

    2009-10-21 | 21:31:46
  • Jennie säger:

    Ellen, sluta spamma vår blogg är du snäll...

    2009-10-22 | 13:21:39
    Bloggadress: http://josefssonjennie.blogg.se/
  • ellen säger:

    haha spam!?

    det var lisas dator som hackade i förrgår sådesaa! :D

    2009-10-23 | 14:35:47
  • ellen säger:

    haha spam!?

    det var lisas dator som hackade i förrgår sådesaa! :D

    2009-10-23 | 14:35:56
  • josefin säger:

    men jag skänklar ju på henne .. HAHAHAH

    2009-10-25 | 12:13:28
  • Maja säger:

    jennie var fan tog din klubbjacka vägen?? svikare

    2009-10-28 | 14:10:46
  • Jennie säger:

    Jag blev svettig OKEJ?

    Den ligger i hörnet på paddocken, sådeså!!!

    Din lilla mupp!!

    2009-10-28 | 23:08:30

Kommentera inlägget här: