Stall Hällekila

Cherish the little things.

Önskelista

Kategori: Prylar

As you all know, I'm in for all sorts of täcken.
Jag kan inte ha för många. Det bara är så. Och med tanke på att jag hade namnsdag i söndags, och ingen kom ihåg den, så är det paybacktime och upprättelse. Så här kommer min önskelista.

1. Rhino Wug (1 740 kr)
Har ett liknande från Pessoa, men kom igen. Jag vill ha mer!



2. Amigo 1200 D (1 250 kr)
OK, jag har ett redan men vill ha ett till med tjockare fyllning...



3. HL Underrug Oslo (795 kr)
Ett kap. Billigt. Det är bara att köpa!



4. HL
Ultimate Vinter Oslo (1 995 kr)
OK, ganska dyrt, men säkert värt pengarna.


/ Lisa

Kommentarer

  • Jennie säger:

    faaan Lisa, jag blir jättearg på mig själv!!! Hade skrivit upp din namnsdag i min kalender!!!!! Jävla-helvetes-skiit! Får skylla på att det gick åt helvete på tävlingen och då kan man inte kolla i kalendern sen ... haha

    GRATTIS I EFTERSKOTT! :*

    2009-09-24 | 11:37:40
    Bloggadress: http://josefssonjennie.blogg.se/
  • nessan säger:

    Jag måste ändå rösta på Nr.1 fållen/kanten eller va tusan det kallas var den absolut snyggaste.

    Namnsdag schnamnsdag- grattis i efterskott!

    2009-09-24 | 11:40:36
    Bloggadress: http://krabbeluring.blogspot.com
  • Maja säger:

    jag röstar på trean! ett måste lisa. sen kan vi skaffa fyran oxå, och ettan..

    2009-09-24 | 14:52:44
  • Lisa säger:

    Men Maja, det är ju du som ska löpa till mig :*

    Det är ju jag som har haft namnsdag och som det är så synd om. Ett tröstpris hade liksom inte suttit helt fel. Men å andra sidan... He he he. Imorgon kommer lönen :D

    2009-09-24 | 16:48:39
  • Ulle säger:

    Täcke nr 1 va skit snyggt! Fast jag är ju också täckesnörd så de täcken jag köper hamnar nog på Sallys hylla.. :-)

    Å grattis i efterskott förresten. :-)

    2009-09-24 | 18:09:28
  • Maja säger:

    men ingen kommer ihåg mina namnsdagar! vi köper ett var!

    2009-09-25 | 12:42:22

Kommentera inlägget här: