Stall Hällekila

Cherish the little things.

Lotta Wahlborgträning på klubben

Kategori: Träning

Ikväll var vi iväg på Lottaträning på klubben!

Hon hade väldigt bra övningar och Puman kändes väldigt fin!
Det blev endel väntetid då va var några stycken men Puman behöver träna på att tagga om så det passade oss jättebra idag faktiskt :)
 
Snälla Isabell va med och filmade och hjälpte mig!
 
Första filmen så va det en uppvärmningsbana på 9 hinder och de va skarpa "svåra" svängar så man skulle få med hästen. Gick sådär kände jag men det är välbehövligt!

 
Andra filmen är lite småsnuttar från andra linjer. Varför hon vägrar i filmen är för att jag bara satt där, glömde av att rida för en stund ;)

 
Och sista filmen är från en hel bana :) 
 
 
Nästa träning är om 4 veckor vilket känns tråkigt men ska försöka komma in på reservplats om 2 veckor!

Jag fick lite "skäll" för att jag glider upp med mina hälar så det ska jag jobba med + att få henne rund och för innerskänkeln när jag svänger. Måste även hela tiden ha henne lugn så hon inte stressar upp sig för då blir allt pannkaka!
 
/Jennie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: