Stall Hällekila

Cherish the little things.

Herr Schockemöhle

Kategori: Columbus

Låt mig presentera Herr Schockemöhle. Nu jädrar är han dressad upp till tänderna den här herren. Och matchar hundarna dessutom…


Kanske har jag fått de här uppdressade dragen efter min fina helg och final på mitt projekt (med jobbet) mellan Carpe Diem Beds of Sweden tillsammans med Lars Wallin. Vad gör man inte för att få vistas i de fina salongerna?
Träffade bland annat Carl-Jan, Lena Olin, Lasse Hallström, Gynning med flera. Otroligt lyckat. Ursäkta mitt skryt men satan vad bra det blev. Se här om ni vill.

Jag och Maja delade på kostaden för prylarna så som vi delar på det mesta, och då blev inte plånboken lika tom...
Han har i alla fall på sig ny grimma med fårskinn på fyra ställen, nytt schabrak och en fin mössa. Benskydden fick han ju för ett tag sedan, så nu matchar hela herren i en nyans av brunt.

Allt kommer från Xtremehorsemakeover

/Lisa

Kommentarer

  • Maja säger:

    snygging! herr schocke ;) nästa gång tar vi ett när hundarna sitter uppepå! med täckena såklart!

    2009-12-08 | 11:59:54
  • Lisa säger:

    Vilken strålande idé.

    Tre nyanser av brunt :D

    2009-12-08 | 12:30:16
  • Maja säger:

    eller 5. med krilles o richards

    2009-12-08 | 17:26:21

Kommentera inlägget här: