Stall Hällekila

Cherish the little things.

Skruttared

Kategori: Prylar

Idag är Maja på Ullared.
Här kommer några saker som jag hoppas att hon inte blivit påverkad av.

Jag hoppas inte att hon köper ett tält för sju personer.
Jag hoppas inte att hon köper foppa-tofflor.
Jag hoppas inte att hon bär midjeväska.
Jag hoppas inte att hon köper allt i olika nyanser av rosa.
Jag hoppas inte att hon grinar över kundvagnar.
Jag hoppas inte att hon köper bakplåtspapper.
Jag hoppas inte att hon köper WC-fresh.
Jag hoppas inte att hon köper skohorn av plast med Ullareds logga på.
Jag hoppas inte att Anders är på utsidan och dricker öl.
Jag hoppas inte att hon bränner 51 000 kr på bara skräp.

Fy vad jag är rädd…
Å andra sidan vet jag att hon aldrig skulle göra något av det som jag skrivit här över.
Däremot hoppas jag att hon köper biotin.

/Lisa

Kommentarer

  • Maja säger:

    fy fan va du känner mig bra!! skulle nästan kunna tro att vi är systrar!jag köpte biotin..det enda du önskade!

    2009-12-07 | 22:59:42

Kommentera inlägget här: