Stall Hällekila

Cherish the little things.

Tråkiga nyheter

Kategori: Allmänt

Efter mycket tänkande fram & tillbaka kom jag tillslut fram till lösningen som leder till att Panti måste flytta.
Det gör jätteont i hjärtat för oj vad jag har fastnat för den lilla damen! Hon är en riktig pärla när hon vill ;)

Till våren kommer jag bli dränkt av skolarbete då jag kommer vara sjukskriven i en månad, och jag känner att jag borde satsa lite på skolan när det ändå bara är en termin kvar och ju mer jag satsar på skolan desto mer får Panti vila och hon är en häst som gillar att röra på sig. Jag får det helt enkelt inte att gå ihop och därför valde jag att säga upp henne.
Vet inte hur länge till hon kommer stå kvar men det blir i alla fall inte mer än två månader.
Känns som det blev rätt beslut, men det märker jag längre fram.

Oj vad jag kommer sakna allt hästfolk, glöm inte av mig även fast jag inte alltid är där och är jobbig! :) Tro mig, jag dyker upp när ni minst anar det!!

Så, nu har ni i alla fall koll på vad som sker. Vid frågor ring 070... Nej, skoja bara, ring för sjutton inte! Har ni frågor så behåll dem för er själva.


Kärlek, Jennie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: