Stall Hällekila

Cherish the little things.

Amigo is the shit

Kategori: Columbus



Igår kom sista täcket från Strömsbergs gård. Det kommer bli en mysig vinter under det här täcket det tror jag allt. Med 350 g stoppning tror jag att det kommer bli som värsta sovsäcken, långkappan eller dunjackan (utan dun) för Columbus.

By the way. Om du har sett eller hört något från min äldsta lillasyster kan du alltid be henne ringa mig. Jag har försökt i tre dagar men hon svarar varken på samtal eller meddelanden.

/Lisa

Kommentarer

  • Maja säger:

    men ring inte när jag har gått o lagt mig då! du har inte skickat några meddelanden..jag ringer dig NU!

    2009-11-19 | 10:44:14
  • Maja säger:

    kolla in min modell debut..på www.alexandrastyle.blogg.se

    värt att se!

    2009-11-20 | 10:52:37

Kommentera inlägget här: