Stall Hällekila

Cherish the little things.

First ride!

Kategori: Columbus

Lastträningen med Columbus a.k.a Krille går som på räls nu !
Eller a, sålänge så man har godis såklart :)

Jag & Maja blandade ihop en riktigt go fruksallad med äpple, lusern, havre och så en touch av lite müsli! Inte vilken müsli som helst heller, utländsk! Typ från Holland eller något ;)
Synd bara att bilden blir lite gul för här ser det ut som om vi har lagt till curry..


Anyway, Krille gick rakt på idag på första försöket! Jippi!
Och så av för att sedan gå på igen! 6 ggr va han i och ur transporten idag! Nemas problemas!
Har bildbevis på hans första tur i den snygga Ifor Williams transporten :)
Ett varv i paddocken blev det .. Haha!



/Jennie

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Ha ha ha. Snygg till och med i mörker! Nästa gång kör vi lite mer rawstyle :)

    2009-10-29 | 08:35:53
  • Maja säger:

    det gick ju kanon! fruktsalladen vattnades i munnen, jag blev också lite sugen faktiskt!

    2009-10-29 | 09:48:09
  • Lisa säger:

    Nej nu vill jag inte vara sådan. Men Jennie. Inget mellanslag mellan sista ordets bokstav och utropstecknet :)

    Ja det luktade fantastiskt i hinken. Vi kanske borde köra igen redan i helgen. Är du på Jennie?

    2009-10-29 | 10:29:14
  • Maja säger:

    om per kommer på söndag kan vi ju köra igen då..

    2009-10-29 | 12:16:00
  • Jennie säger:

    Fine, jag ska sluta med det.. Men jag tycker att det ger lite extra kraft när man gör så !!

    Oj, nu gjorde jag det igen.. Är en ful liten vana kanske..

    Japp det är jag! Bara Maja aktar sig för rumpan så hon inte flyger iväg som en slangbella igen!! hahaha

    2009-10-29 | 13:19:35
  • Lisa säger:

    And that´s a date! Så kör vi lastning och hö på söndag. Snacka om träningsvärk på måndag. Kanske dags att ta en ledig dag ;)

    2009-10-29 | 14:26:54

Kommentera inlägget här: