Stall Hällekila

Cherish the little things.

Presentation

Kategori: Allmänt



Presentationen ovan avser Fab 5 i åldersordning, och därför är inte namnen och färgerna matchande. förutom Ulle då. Hon är ju röd. Alltid röd.

Ulle: Stallets VD som sköljer strupen med olja (ägare till Sally)
Lisa: Strateg med en fabless för hobbymedicin (ägare till Columbus)
Maja: Impulsiv med hårsalongen "Majas klipp och baja" (ägare till Columbus)
Jennie: Fokuserad med tendens till humör (fodervärd till Pan-Ti Z)
Ellen: Youngrider med nolltolerans kring rädsla (ägare till Dantes Bambi Bell)

Hoppas att presentationen gjorde alla rättvisa :)

/Lisa

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Ha ha ha ha!

    Ulle, stallets VD ...

    2009-10-14 | 10:13:14
    Bloggadress: http://josefssonjennie.blogg.se/
  • Maja säger:

    impulsiv? vad menar du med det? haha..maja klipp o baja gillar jag!

    2009-10-14 | 12:19:27
  • Lisa säger:

    Spontan då. Är det bättre? Du är ju liksom: "Äh. höj till 120, sist hoppade jag ju 80, så det borde ju gå. Eller hur?"

    2009-10-14 | 14:01:50
  • Ulle säger:

    Hahaha!

    Tack för att jag fick va röd! :-)

    Men glöm inte att du är vice president Lisa.. ;-)

    Å Maja. Jag kommer definitivt att klippa mig hos dig när jag har sköljt min strupe med oljan!

    2009-10-14 | 15:11:26
  • Maja säger:

    haha det stämmer! ulle funkar oljan? du är välkommen till mitt kryp in..

    2009-10-15 | 10:53:14

Kommentera inlägget här: