Stall Hällekila

Cherish the little things.

Columbus

Kategori: Columbus


Här är Columbus. Han kom till oss den 30 maj. Han är en hannoveranare importerad från Litauen från hoppstallet Audruvis i början av 2009 och inridning påbörjades under vintern 2008. Columbus är E: Cantona M och har även hingsten Cor de la Bryere i blodet. En fin kille med andra ord. Columbus är född 2005-01-20 och är ca 175 cm hög. Han ägs av Lisa och Anna-Maja Robertson och står uppstallad på Stall Hällekila sedan vi fick honom i maj.

Vi hoppas kunna utbilda honom rätt, och med hjälp på vägen även kunna ta oss ut på tävlingsbanorna under nästa år.

Fler bilder från senaste dressyrpasset kommer inom kort.
H//Lisa

Kommentarer

  • Jennie säger:

    jäääj, jag är den första snicksnackaren :D !!

    Tur att vi har dig Lisa som driver saker framåt!!

    Snart kommer det en ny kategori på bloggen !!!

    Längtar till måndag då åker jag & Maja till PanTi !!

    Puuss!!

    2009-09-08 | 21:24:05
    Bloggadress: http://josefssonjennie.blogg.se/
  • Jimmy H säger:

    Ser fint ut, Lisa!

    Vi har några miljoner bilder som behöver ett

    bra digitalt hem.

    Jag anar en ny startsida...



    /J

    2009-09-09 | 11:43:13
  • Lisa säger:

    Ha ha ha Jimmy! Vet inte jag. Om det är naughty utan häst passar det inte :) Med häst är det OK



    (Fy smisk på mina fingrar…)

    2009-09-09 | 14:01:10
  • Jennie säger:

    haha, störd du är Lisa!

    2009-09-09 | 18:58:48
    Bloggadress: http://josefssonjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: