Stall Hällekila

Cherish the little things.

Villig

Kategori: Columbus



Columbus var otroligt lyhörd vilket var roligt. Han är ju trots allt bara 4 år och har sina bra dagar och sina dåliga dagar. Men som tur var var detta en bra dag och han gillade verkligen att arbeta! Men satan vad jobbigt det var för Maja som inte tränat på länge. Hennes ben var som spaghetti och inte nog med det. Efter passet fick de promenera med hästarna till Lyse Skola för att de skulle få ett bra avslut på träningen.

/ Lisa

Kommentarer

  • maja säger:

    jag känner hur det bränner i bena när jag ser den sista bilden! lisa tvingade mig att stå upp i flera varv..!

    2009-09-24 | 14:55:03
  • Linnea säger:

    Åh så tjusig!! Vilket vackert huvud!

    Vad roligt att ni har en egen stallblogg, kul idé och ni verkar ha roligt - härligt! Jag önskar jag kunde rida lite mer! Tur att jag bor granne med ett stall så jag får se hästar varje dag! ;-)

    2009-11-18 | 21:04:15
    Bloggadress: http://thewhitecarnation.blogg.se/

Kommentera inlägget här: