Stall Hällekila

Cherish the little things.

Dressyr för Bambini

Kategori: Dantes Bambi Bell



Nu är Ellen på konfirmationsläger och då är Bambi i våra händer. Så igår fick hon sig ett dressyrpass, fast i skogen. Det gick kanon, efter ett tag. Maja red Columbus och jag red Bambi. Gud vad liten jag kände mig! Men det var roligt.

Hon är överviktig också, Bambini. Så nu är det diet som gäller. I kombination med träning och dieten, så hoppas jag att hon kan komma i riktigt bra form igen.

/Lisa

Kommentarer

  • Ulle säger:

    Feeders det e vi allihopa allihopa allihopa

    Feeders det e vi allihopa, jag med

    Jaaaa meeed å duuuu meeeed ;)



    :P

    2010-04-30 | 19:13:11
  • Lisa säger:

    Det var en ponny som hette Bambi Bell

    Hon skulle ut på promenad

    Och solen lyste och gräset lockade

    Och lilla Bambi var så hjärtans glad :)

    2010-05-01 | 12:07:54

Kommentera inlägget här: