Stall Hällekila

Cherish the little things.

Herr och fru Schockemöhle

Kategori: Allmänt


Dressed for success.
Herr och fru Schockemöhle syntes på vägarna igår. Jag försöker få Maja att vara med på Blåbärshoppningen med Columbus som klubben anordnar i Maj. Det hade varit roligt att se om han har vuxit i sin storlek lite mer än vad han hade gjort i höstas. Det är en hel del att växa i, och stora hästar tar längre tid på sig att hitta balansen i sig själva. Men förhoppningsvis så har han hittat en något bättre balans i alla fall. Men, vi får se. Det är upp till Maja det där med hoppningen.



För er som inte är på Hällekila dagligen kan jag berätta att vi har fantastiskt kul. Speciellt nu när solen är framme. Igår satt vi hela gänget utanför stallet och njöt av solen. Och så hade jag och Maja en liten dubbelhaketävling! Jag tror att Maja vann :)

/Lisa

Kommentarer

  • Jennie säger:

    mesdubbelhakor! Jag hade lätt vunnit över er... Mitt hamsterface slår alla :)

    <3

    2010-04-30 | 15:29:17
  • Maja säger:

    Ha! det tror jag inte Jennie ! Kanske om vi skulle ha tävling om vem som liknade en leguan, iguana so to speak, med bölder och förhårdnader överallt !!! Haha Jennie looks like an iguana...

    2010-04-30 | 16:11:23
  • Ulle säger:

    Haha! Stella vinner lätt dubbelhaketävlingen, den e inte att leka med ska ni veta! =)

    2010-04-30 | 19:09:09
  • Jennie säger:

    Too far Maja, you took it too far!!

    2010-05-01 | 10:04:38
  • Maja säger:

    nähä jennie inte alls! Ska du kränga något idag? hehe

    2010-05-01 | 11:45:01
  • Jennie säger:

    japp, idag ska jag kränga!

    2010-05-01 | 12:01:48

Kommentera inlägget här: