Stall Hällekila

Cherish the little things.

Jag tror att jag ska slå till…

Kategori: Prylar


Nu är jag i shoppingtagen igen.
Är ute efter ett nytt träns. Jag har läst mycket om Rambos Multibridle och tror att det är där mina slantar kommer landa...

Dessutom får man med en DVD om alla användningsområden till tränset. Det kan nämligen även användas bettlöst i tre olika lägen.

RAMBO MICKLEM COMPETITION MULTIBRIDLE

  • Utformat för hästens välbefinnande, inga tryck på känsliga nervbanor eller i hästens framträdande molartänder i ovankäken.
  • Tillverkad av miljövänligt läder.
  • Komplett med gummityglar.
  • Fodrat Nos och Pannband samt Nackstycke.
  • Clips förljer med som man fäster i bettringarna.
  • Komplett med gummityglar.
  • Rostfria beslag.
Finns hos min favoritbutik på nätet stromsbergsgard.se

/Lisa

Kommentarer

  • Maja säger:

    Nice..

    2010-08-23 | 17:23:37

Kommentera inlägget här: