Stall Hällekila

Cherish the little things.

Lika ska ha lika…

Kategori: Prylar

Jag kom precis på en ganska rolig sak. När jag tänker på det så har jag köpt nästintill identiska täcken till Columbus (hästen), Arthur och Richard (hund #1 & hund #2)

Jämför själv:


Arthurs är från förra året, Columbus och Richards är från i år. Och jag hade inte tanke på årets färger i hästäcken när jag sydde upp Arthurs täcke hos Linnea förra året. Små halsar och allt på täckena till alla djur!

Det tyckte jag var kul!

/Lisa

Kommentarer

  • kent säger:

    jag är intresserad av vad du själv har för täcke, är det något liknande med djurens, själv har jag ett duntäcke deluxe 812cc

    2010-02-01 | 21:06:57
  • Lisa säger:

    Inga problem Kenth.

    Jag har ett täcke (vitt dock) fyllt med 1,25 kg av 100 procent mullbärssilke. Rena, långa och fina silkestrådar. Från Carpe Diem Beds of Sweden.



    Vill du veta pris, var närmsta återförsäljare ligger eller kanske bara mer om det unika med just silke som fyllning i täcken istället för dun (som bekant tas från levande fåglar) eller mer om hur du kan sova med gott samvete är det bara att ringa 0523-61 11 90, numret till informationschefen på Carpe Diem Beds of Sweden.

    2010-02-01 | 22:57:41
  • Anette säger:

    Hu vad de ser kallt ut för vovvarna. Dom försvinner ju nästan i all snö. Du får skaffa boots till dom med, dom fryser väl om tassarna.

    2010-02-02 | 10:07:36
    Bloggadress: http://www.essmanias.zoomin.se
  • Linnea säger:

    Åh vilken fin reklam! Tack!



    Och när jag läste om det där täcket blev jag väldigt intresserad av att veta mer och det lät så skönt så jag tror jag måste gå och lägga mig... jag har lovat att sova med tratten i natt också, min sambo får ta Siggan. ;-)

    2010-02-05 | 23:29:58
    Bloggadress: http://thewhitecarnation.blogg.se/
  • Lisa säger:

    Ja, gör det Linnea!

    Numret har du ju över och det är bara att ringa mig och fråga vad du vill. Jag hoppas att jag kan svara på dina frågor.

    2010-02-06 | 14:55:58

Kommentera inlägget här: