Stall Hällekila

Cherish the little things.

Hoppträning 100505

Kategori: Träning

Här kommer bilder på gårdagen. Maja och Columbus, Bella och Russin tränade på Toriccenter instruerade av Emma. Till och med lastningen gick kanon, speciellt på ditvägen. Han tvekade någon minut på hemvägen. Kanske dags att dra till honom ordentligt nästa gång. Nu känns det ändå som att han vet vad han ska göra. Han bara tar sig lite extra tid innan han bestämmer sig.

Äntligen sken solen igår. Bilderna ser till och med lite somriga ut.
En helt underbar kväll!

Klicka på de små bilderna för att se dem i större format.


 

/Lisa

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Vilka fina bilder! Kanon med solen, me like!

    Men du, vad sa jag om bilder på mig? Och jag ser grymt retarderad ut! Ingen dream-away-look precis..



    Nu håller vi tummarna till på söndag!

    2010-05-06 | 15:29:04
  • Lisa säger:

    Ha, nej. Men The-dream-look-away-look var inte så bra. Den blev suddig...

    2010-05-06 | 16:45:59
  • Maja säger:

    Jättefina bilder! Jag gillar verkligen det som han hoppar så högt över, den är verkligen fin! (och snyggt ekipage såklart!)

    2010-05-06 | 21:57:20
  • Emma säger:

    Jättefina bilder:) och såå duktiga ryttare! Kul att jennie kom förbi på min träning oxå;)

    2010-05-07 | 08:37:37
  • Lisa säger:

    Ja, du var jätteduktig Maja. Och Emma också för den delen. Jennie vet i katten. Hon är bra på att dricka kaffe och röka var som helst :)

    2010-05-07 | 16:31:07
  • Jennie säger:

    Va är detta för påhopp?

    Jag hjälpte ju till att bygga!

    2010-05-07 | 19:57:38

Kommentera inlägget här: