Stall Hällekila

Cherish the little things.

Foderakuten

Kategori: Allmänt



Känner att jag måste slå ett slag för foderakuten.se

Foderakuten är ett företag som levererar foder (ur deras sortiment) hem till din dörr. Helt ypperligt koncept enligt mig då om man som jag arbetar långa dagar och inte har möjlighet att ta sig till någon foderbutik under dagtid på vardagar. Dessutom levererar de kvällstid. Toppen!
Välj fodret du vill ha, klicka hem det direkt och betala på momangen. Sedan är det klart!

Det enda jag saknar ur sortimentet är typiskt nog det foder vi använder, samt torv och spån. Jag har mejlat dem och enligt deras svar så ligger det i planerna. Det hade varit guld att kunna få hemlevererat utan att köpa en lastbil proppad med balar som räcker i minst 10 år...

/Lisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: