Stall Hällekila

Cherish the little things.

Lisa Gunnarsson = PRO Equine Care of Sweden

Kategori: Puman

Idag har Puman fått sig en genomkörare av Lisa, oj vad hon gillade det :) Hon stod och gäspade och tuggade mot slutet.
Hon var låst i högerbogen och övermusklad på vänster sida vid manken men detta ska masseras och ridas bort! Härligt att Lisa har gått igenom henne så man vet vad man har att jobba med!


Lisa är under utbildning, hon läser till hästfysterapeut och ska vara helt färdig till hösten tror jag. Hon ska börja med en hemsida nu framöver men tills dess kan man gå in och läsa på hennes blogg.
Vill man få tag på Lisa:
0738342344
/Jennie

Kommentarer

  • Anette säger:

    Jag tillhör ju skeptikerna när det gäller massage, kotknackare och annat fuffens på häst.Har sett några skräckexempel För mig låter det märkligt att en fyraåring är låst i bogen och övermusklad på en fläck. Förklara gärna detta för mig då det kunde vara intressant att lära sig mer. Hoppas du inte tycker att jag är allt för knas :o))

    2011-01-28 | 00:02:33
    Bloggadress: http://www.essmanias.zoomin.se
  • Jennie säger:

    Det finns alltid sånna. Jag fick se skillnaden på henne efter massagen båda på marken och sen känna det uppe på ryggen. Har känt innan Lisa masserade att hon är krånglig i högerbogen. Kan inte förklara bättre :)

    2011-01-28 | 10:28:24
  • Anette säger:

    OK Det är ju bra om det hjälper :o)) Ser fram emot att se underverket.

    2011-01-30 | 08:26:08
    Bloggadress: http://www.essmanias.zoomin.se
  • Jennie säger:

    Snart tillåter vädret att vi kan träna hos Björk, då får du komma och kolla! :)

    2011-01-30 | 12:54:51

Kommentera inlägget här: