Stall Hällekila

Cherish the little things.

Med ett leende på läpparna

Kategori: Allmänt

Eftersom jag hopptränade i söndags blev det en lugn uteritt igår, när jag rider ut själv rider jag aldrig iväg utan mina hörlurar till telefonen. Eftersom klockan var strax efter 2 satte jag på P3 och Christer.

Jag älskar Christer i P3, finns inget bättre radioprogram. Om det var någon som såg mig ute på grusvägarna undrade de väl varför jag hade ett leende på läpparna under hela ridturen! Det går inte att inte le på Christer i P3, det är bara för bra! 

Christer och Morgan

Idag ska jag förhoppningsvis tömköra, ska låna Lisa Gunnarssons utrustning om jag får för Emma...

/Jennie

Kommentarer

  • Ulle säger:

    Skrattade häromdagen när dom diskuterade att det snart blir möjligt för män att föda barn. Man planterar in ett befruktat ägg i tarmarna och låter fostret växa där, varpå Christer (tror jag) häver ur sig: "Men vadå? Bajsar man ut barnet sen då?"

    Hahahaha! :D

    2011-05-25 | 17:05:36
  • Jennie säger:

    aa jag vet! Lyssnade med på det.

    Hahaha!

    2011-05-25 | 19:26:57

Kommentera inlägget här: