Stall Hällekila

Cherish the little things.

Sally och Isabell hoppar

Kategori: Ryans Sally

Idag var goa å snälla Isabell här och motionerade min gamla tant. Dom hoppade lite i paddocken så jag passade på att fota lite.


1,05 hoppade dom här







Lite studs



Puman hängde på ett varv


Jennie och Puman i väntan på veterinär Sune. Lite uttråkade tycker jag ju att dom ser ut att vara.


Hoppa över badkar funkade efter ett par försök också.



Batterierna i kameran dog ju så klart och efter passet försökte vi få Sally och Puman till att göra lite trix. Bilder på detta togs med Jennies telefon så dom får hon lägga ut i nästa inslag. :)

/ Ulle

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Vi VAR uttråkade! Vi ville med hoppa badkar :)!

    2011-05-19 | 19:16:40
  • Ulle säger:

    Ja det förstår jag att ni ville.

    2011-05-19 | 19:23:32
  • Malin säger:

    SV: Härligt! Glöm inte säga till mig om du lägger upp några bilder :)

    2011-05-19 | 21:03:55
    Bloggadress: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: