Stall Hällekila

Cherish the little things.

2011 - Andra halvåret

Kategori: Puman

Fortsätter med resten av 2011 :)

Juli:


Juli var lugn för Puman fick en lång sommarvila :)

Augusti:


Augusti bestod av många slappturer :)

September:


Jag harvade paddocken med Jimmys bil, grymt.
Var även iväg på någon tävling men det gick inget bra alls, vi vägrade ut oss i båda klasserna.

Oktober:


Lång uteritt till Alsbäck, jättemysigt :)


Började träna för Marianne!


Puman fyllde 5 år :)


Vi åkte med Puman till Åby för hennes sparkskada läkte inte (inte samma skada som hon fick på våren)
Allt var i alla fall bra och hon fick gå på en liten penicillinkur någon vecka :)

November:




Vi var iväg på träningstävling på Stuteri Light, gick hur bra som helst! En positiv häst och en glad ryttare :)

Vi var iväg på KM i hoppning på Lysekils RF, gick inte alls som planerat..  Började ta tag i ridhusträning!


Lilla Dream från Djupedal flyttade till oss :)

December:


Det blev endel turer till ridhuset där vi hade både med och motgångar.

Efter en riktigt dåligt hoppträning tog jag upp Lisa så vi fick kolla igenom hennes sadlar, visade sig att hoppsadeln inte satt något vidare alls. Så det blir mitt mål nu innan tävlingarna startar, att hitta en bra hoppsadel till min fina, fina Puma :) 

Detta var lite av mitt 2011, tyvärr är jag dålig på att ta kort så vissa månader verkar det som om vi inte gjort någonting, tro mig, vi har ALLTID kämpat, och det ska vi fortsätta med. 
Hoppas på ett skadefritt och ett riktigt roligt 2012 :D!

/Jennie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: