Stall Hällekila

Cherish the little things.

Sena stallkvällar

Kategori: Puman

Det gör ingenting när kvällarna blir sena i stallet. Så länge jag lyssnar på Christer i P3 dvs ;)
Det är allt mysigt att greja runt i stallet när det är mörkt ute och radio på i öronen!

Min häst börjar bli riktigt hårig nu. Tog lite bilder idag men man ser inte på bilderna och lurvig hon är! "Vår" rakapparat (Ulle äger den ju trots allt) är på lagning så jag hoppas den kan komma tillbaka i veckan så jag får bort lite päls på henne. Hon blir ju så fruktansvärt svettig så hon torkar ju inte ordentligt nu när man har ridit!

Jaja, nu kör vi ny vecka! Snart hoppas jag nästan att det kommer lite snö så man får lite mysfaktor :)
P.s Puman va kanonfin att rida idag. Kul!! D.s

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hur blev rakningen? Några fina ord eller symboler på rumpan?!

    2012-11-05 | 09:25:22
  • Jennie säger:

    Ha ha ha! Rakningen blev snabb och enkel denna gången, inga symboler eller fina ord ;)!

    2012-11-11 | 22:48:37

Kommentera inlägget här: