Stall Hällekila

Cherish the little things.

Varning! Upprustning sker.

Kategori: Prylar

Så där ja. Med tanke på att ingen ville behaga mig med någon av punkterna på den önskelista jag gjorde över täcken när min namnsdag blivit glömd, så fick jag helt enkelt ta saken i egna händer.
Och det med besked.
Det är så farligt med internet. Jag är glad att jag inte har dator hemma nu när mannen är borta, då hade det kunnat bli väldigt dyrt. Men nu kom jag undan ganska bra faktiskt.

Det blev nedanstående. Allt från Horseware. Både Rambo och Amigo hittar snart till min brevlåda.
Varmt och skönt för frusen liten herre…

Lite av det här:

Och ett av det här:

 


Och så blir nog Columbus lite glad också, han skulle bara våga annat, när han slipper gå i begagnade kläder från Mysterix jämt och ständigt.

/ Lisa

Kommentarer

  • Maja säger:

    härligt sis! nu ska vi frossa o HL täcket är beställt!

    2009-10-06 | 09:50:20

Kommentera inlägget här: